Jak na Google Ads a jak využít Google Grants
Google pro neziskové organizace nabízí neziskovkám zdarma přístup k placeným verzím produktů společnosti Google a také speciálním funkcím navrženým přímo pro neziskové organizace. Tyto nástroje mohou pomoci neziskovým organizacím najít nové dárce či dobrovolníky, zefektivnit a usnadnit práci a aktivizovat své podporovatele. A abychom i my dokázali využít této skvělé nabídky, zúčastnili jsme se školení přímo od Googlu.
Během tří odpoledních bloků jsme se naučili jak na Google Ads a jak využít Google Grants, přímo v prostorách pražského sídla společnosti Google.
Google Ads (dříve Google AdWords) je online reklamní služba, díky které mohou inzerenti dát větší důležitost svojí webové stránce v Google vyhledávání. Inzerent zadá, která klíčová slova jsou pro něj důležitá. Google Ad Grants nabízí neziskovým organizacím virtuální kredit 10 000 USD měsíčně na útratu při tvorbě internetové reklamy ve službě Google Ads. A právě na Google Ads společně s Google Analytics se zaměřilo listopadové třídenní školení.
Školením nás provázel již známý a oblíbený Google trenér pro neziskové organizace a expert firmy Blueberry Karel Pařízek. Naučili jsme se základy práce s Google Ads a také si vysvětlili souvislost v Google Analytics, abychom dokázali sledovat návštěvnost na našem webu a vyhodnotit úspěšnost našich reklamních kampaní.
Celé školení jsme si moc užili a odnesli jsme si mnoho zajímavých informací. Děkujeme moc společnosti Google, Karlu Pařízkovi a také společnosti TechSoup za zprostředkování této příležitosti.