Seminář k digitálnímu marketingu pro malé a střední neziskové organizace
V úterý 6. listopadu jsme se zúčastnili semináře o digitálním marketingu a komunikaci na sociálních sítích, kde jsme se učili, jak efektivněji oslovit potenciální dárce a podporovatele. Seminářem a následnou diskuzí nás provedli Irena Pažitná a Martin Hobrland z Deloitte Digital.
Dozvěděli jsme se v čem vlastně spočívá digitalizace a kde s ní začít, jak komunikovat v digitálním prostředí a na co si dát pozor. Zajímavé bylo malé statistické okénko, kde jsme zjistili, že 8 % všech darů je realizováno online a z toho až 21 % přes mobilní zařízení. Nejčastějšími dny na darování jsou úterý a středa před obědem a v rámci kalendářního roku 30 % online darů proběhne v prosinci, z toho 10 % za poslední 3 dny v roce.
Vzhledem k tomu, že je blíží Giving Tuesday, jedinečná příležitost získat pro naši organizaci finanční dary, velmi jsme ocenili cenné rady. Dozvěděli jsme se jak využít sociální sítě k propagaci a zvýšení dosahu našich kampaní, jak analyzovat úspěšnost takové komunikace a jakým způsobem s výsledky pracovat.
Seminář byl rozhodně podnětný a obohacující a věříme, že sa nám podaří získané poznatky úspěšně uplatnit v praxi.